Thursday 20 September 2012

MINUMAN KESIHATAN K-LINK


K-LIQUID CHLOROPHYLL (HD 006A)
K-Liquid Chlorophyll diekstrak dari alfalfa yang terkenal dengan kandungan khasiatnya yang tinggi. Alfalfa juga dikenali sebagai “bapa kepada makanan” dalam bahasa Arab kerana unsur-unsur penyembuhannya yang kuat dan mempunyai bahan semulajadi untuk membersih, menyubur dan menguatkan tubuh badan.  Harga : RM61.50

TEH ROOIBOS BERKUALITI TINGGI SODGOLDEN VALLEY (HD 001A)


Teh Rooibos Berkualiti Tinggi SOD Golden Valley adalah sejenis minuman teh yang unik, penuh khasiat yang boleh boleh dinikmati secara panas ataupun sejuk dan sebagai minuman yang menyegarkan pada bila-bila masa.
Harga : RM21.50

K-LIQUID ORGANIC SPIRULINA (HD 008A)
K-Liquid Organic Spirulina menawarkan pemakanan yang seimbang kepada orang dewasa dan kanak-kanak disamping sebagai pendorong tenaga untuk memberikan tenaga dan stamina kepada ahli sukan. Ia juga dapat membantu membersihkan organ-organ dalaman secara semulajadi dan merangsang sistem imuniti.
Harga : RM48.00
K-LINK ARABICA COFFEE (HD 004A)
K-Link Kopi Arabica diperbuat daripada campuran unik biji-biji kopi Arabica yang bermutu tinggi bersama dengan pati ginseng dan ekstrak ganoderma. Mulakan pagi anda dengan secawan K-Link Kopi Arabica. Aromanya yang harum mampu untuk menyegarkan anda dan memberikan bertenaga secara keseluruhan.
Harga : RM23.50

K-LIQUID MIXED COLLAGEN DRINK (HD 009)

K-Liquid Mixed Collagen Drink merupakan sejenis minuman kecantikan semula jadi, dengan aroma buah-buahan yang enak,dengan kandungan kolagen yang tinggi untuk kulit yang lebih licin dan cerah. Ia membantu mengembalikan seri dan keremajaan kulit anda!
Harga : RM145.00


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.